Nu jävlar!

Idag körde jag årets första träningspass! Va riktigt nice! Har nu ett 1-års gymkort på friskis :D Så jag vet ju vad jag ska göra minst 4 dagar i veckan ;P
Har ju x antal överflödiga kilon :( totalt självförvållat.. Förstår inte hur jag kunde låta d gå så långt :( Har kämpat med min vikt sen jag var runt 13.. Vet ju att om jag bara tränar så går jag ner - men hrmpf jag är ju såå jävla lat.. Fast jag älskar att träna, d svåra är ju att ta sig dit! Eller ja de har varit d, men nu ska jag ge mig fan på d! Har 40 kg jag vill ha väck! POFF! BORT!! Drömmen är ju att ha tappat alla dessa kilona tills årsskiftet 11-12! Men under tiden har jag små delmål på 5 kilo vardera, så man känner att man uppnår någonting längst vägen ^^






Nått annat jag också måste lära mig är att inte äta så mkt som jag gör! Kan ju lätt äta för 2 personer.. Så måste lära mig att äta mindre portioner och så.. Kommer bli mycket soppa har jag en känsla av! Dock inte nån sån där rälig bantarsoppa utan vanlig jävla normal soppa :P hehe Och jag kommer att äta på mindre tallrikar, då de lurar ögat lite hehe och halva talliken minst kommer att bestå av grönsaker - mumma ^^


2 punkter som jag måste följa är:

* Äta mindre portioner!
* Få tummen ur röven och gå till gymmet minst 4 gånger i veckan!


NU FÅR DET VARA NOG MED ATT FETA SIG!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0