--------

Det här med att komma på nya rubriker suger balle totalt!!

Men iaf, sitter på jobb nu och har 1½ tim kvar innan jag får åka hem! Vilket jag gärna gör NU, då jag är dunder trött! Har märkt jag blir de av träningen ;P Men de är bara skönt så jag slipper oroa mig hur jag ska somna om kvällarna.. Går jag och lägger mig runt 22 somnar jag snabbt men sitter jag vaken längre så blir jag övertrött eller nå sånt skit och blir då oroad över att jag inte kommer att kunna somna om jag går och lägger mig, vilket gör att jag sitter uppe ändå tills jag gör ett försök! Som alltid brukar vara toooo late!
Har ingen aning vart de kommer ifrån denna oro att inte kunna sova.. Kan ju vara de att jag hatar att ligga och snurra runt i sängen... Helst av allt vill jag somna så fort jag lägger huvudet på kudden - JÄMT!!


BusConrad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0