dreams!

Jag hade en dröm, en dröm som skulle ha slagit in tills jag fyllde 22.. Den drömmen har inte slagit in än och kommer inte att göra d nu innan min 22 års dag :( Nu hoppas jag bara att det kommer slå in någon gång.. Gärna innan jag är 25!
Jag känner mig så vilsen att jag känner att denna drömmen är vad som fattas i mitt liv.. Men det är ingen dröm som man bara kan få gjort sådär *poff* och det krävs två om man säger så + pengar, pengar, pengar..
Drömmen är ni nog lite nyfikna över och några vet redan om den..

Men just nu önskar jag bara kunna få lite rätsida på mitt liv o mina tankar- men jag klättrar mkt sakta uppåt för stegen och det är positivt! Det kommer bli bra för mig till slut med :)

Just nu spelar hjärnan mig massa spratt och jag tror på de =/

Näe nu äre dags att släppa detta för ikväll så nu blire en jävla massa dräggel med kudden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0