update

börjar bli lite långt mellan inläggen, men d är som d är ;)

iaf min nya mob funkar klanderfritt! och presenterna till katterna verkar äntligen vara påväg! fått höra dom ska komma nu i veckan. men tänker inte ropa hej än! har ju bara tagit över 2 veckor nu, vilket jag tycker är väldigt dåligt, då det ändå är en stort företag! så blir nog inga fler beställningar därifrån..

och jobbet jag nämde! JAG FICK DET!!!!! :D så den 1 mars börjar min utbildning till Tågvärd/Avgångssignalerare på Arriva Tåg! dock ligger utbildningen i malmö vilket resulterar i runt 3 tim pendlingstid om dagen i 3 veckor.. inget jag ser fram emot- men det kommer att vara värt det i slutändan och sen är det fullt betalt under hela utbildningen med vilket jag absolut inte klagar över! =) kommer dock vara total slut under dom veckorna, då jag kommer att gå hemifrån runt 5.30 varje morgon -,-
kommer även vara en del prov och dyligt så blir ju lite som att sätta sig i skolbänken igen.. och den delen ser jag inte fram emot, men bara gilla läget då de kmr att ge mig cash i slutändan! I LOVE MONEY!
har redan planerat vad jag ska köpa för min första lön därifrån som en födelsedagspresent till mig sj och det blir ett par WESC hörlurar lr scullcandy :)

Träningen går också framåt! dock lite segt med viktnedgången, men samtidigt så ska d ju inte gå så fort som jag vill för då är de lätt hänt man går upp allt igen -,- ¨åh varför kan mna inte bara träna en månad å tappa allt för? :( aja jag har själv satt mig i dena feta sitsen så d är bara jag som kan göra mig smal också!

aja d va ju lite update om senaste tiden iaf! nu blire snart sängen då det blir hårdträning imon! BO´JA!


Brämhults hallon dryck - mmmm smaskens!!

peace out fuckheads =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0