slajm

Hrm har ju inte gått så bra med d där att dona hemma =/ halvfastna i soffan ändå men aja - har plockat unnan litta grejjer som har legat och skräpat på golvet och lagat mat iaf ^^ blev tortelini med svampsås, helt ok =)

Haha ja just ja, haha stackars lilla Plutten va helt knäpp på klätterställningen innan så det sluta med att hon trilla ner mer buller och bong haha och ja de där med att katter ALLTID landar på tassarna stämmer inte - inte när de är så kort avstånd iaf :P Men haha jag fick mig ett gott skratt iaf och hon fortsatte att leka på de platta golvet med sin favvosak =)

Va inne och kolla mitt konto innan idag om vad jag skulle få för lön imon och hrm det såg inte kul ut =/ kmr få leva på vatten o bröd hela dec.. Tack och lov så äre snart dec och d är julbord med jobbet och julmat hos mamsen, så blir ju lite variation iaf :P

Kanske borde göra nå vettigt ist för att sitta här? :P

KlumpedunsPlutten ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0