hoppla!

Haft lite blogguppehåll och vem vet om d fortsätter efter detta? :P Har inte haft nån orka eller lust men så äre ju bara..

Aja förra veckan jobba jag som en tok så helgen som va så va jag hemma bara och tog d lugnt - nyktert för en gångs skull! Så himla skönt de är! Och ja nu har jag varit ledig i 4 dar och ska inte jobba förns på lördag igen -_- fast kommer nog bli kul för ska vara på en julmarknad ^^

Aja nog om jobbsnack - TRÅKIGT JU!!

Har inte hänt nå speciellt iaf (som vanligt) Igår satt jag bara kloss i soffan från jag vakna tills jag gick o la mig.. hrmpf! drygt som fäään!
Så imorse när jag vakna och såg den lilla snön som lyckats fastna på marken tog jag mig en härlig morgonpromenad och gick inom netto o handla lite ost och en Brämhults jouice med hallonsmak :D smaskens!

Så näe för att i9nte upprepa gårdagen så ska jag nu lyfta på röva och dona omkrong här hemma - hänga upp lite tavlor och dyligt! =)



SMARRIGT!

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0