God förmiddag!

Har ju varit vaken sen 5 imorse så godmorgon känns långt bort :P

Men iaf, i lördas var jag på julbord med jobbet och det var mycket skoj och god mat ^^ Vi var på Marina Plaza i hbg! Hade mina klackskor på 14 cm på mig och haha ja d är ju inte att rekomendera när d är runt 10 cm snö och snorhalt haha - tur man var nykter! Men iaf, bloggade innan jag skulle dit men mitt internet fittar sig alltid i slutet på månaden - fattar inte vrf? :s Men men blir väl att ringa och klaga IGEN! Jävla Telenor! Igår fick jag ansluta runt 30 ggr - vilket inte är normalt för 5 öre! Trött man blir!

Jag i lördas innan julbordet :)

 

Igår var jag ledig så då städa jag och gjorde julfint hemma ^^ Skulle igentligen bakat pepparkakor med - men klockan sprang ifrån mig! Så blir idag efter jobb ist ^^

Ok, men aa vi trillar väl in på idag då! Vakna flera ggr inatt först halv 2 och då var jag så pigg när jag vakna så jag gick upp en runda o myste i lägenheten - har ju ett träd med lampor i utanför mitt fönster och d är ju så mysigt att titta på när d är mörkt ute och alla andra sover ^^ Lyckades sedan somna och vakna halv 4 igen - Höll mig kvar i sängen denna gången och mös litta med Conrad ist<3 Sen näst sista gången ja vakna var ca 10 min innan kl skulle ringa tror jag, men lyckades somna då med och vakna av väckarklockan kl 5 :P

Verkar bli ett långt inlägg d här men hehe behöver kludda av mig lite!

Men sen jag gick upp har jag varit duttig! packa ihop frukost som jag ska ha här på jobb då jag jobbar fm hela veckan, gjorde matlåda, fixa risgrynsgröt, smaska i mig d till tvn, packa väskan, sminka mig, borsta tänderna, gjorde rent kattlåderna, gav kisarna frukost, bädda sängen och yra runder som vanligt på runt 1 tim och sedan va d bara att traska ut till bussen som skulle gå 6.16 brukar ta en 30 min senare men visste inte om d va nå förseningar i tågtrafiken - men de va de inte så ist var jag i hbg 40 min innan jag börja ist för 5 min innan :P Men inte gjorde de nått - utan jag tog en lugn morgon promenad runt stan och fönstershoppa lite ^^ myspys!

Nu sitter jag på jobbet iaf och fryser! USCHA! Har betalt alla räkningar o så, så va ska jag hitta på nu? huum.. jo ja ska skriva ihop min önskelista till i jul i nästa inlägg - eftersom man alltid glömmer vad man behöver när nån frågar - så äre bara att hänvisa hit ^^ mohaha smart ja!

Fishi @ worki

Kallt, kallt, kallt så värmer mina frusna händer!

 

Peace out

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0