X

julhelgen är slut och den har varit mys - varit mkt hemma hos mamsen o myst o ätit gott ^^

Idag har jag varit på väla med emelie o johanna :D har inte skrattat så mkt på hur länge som helst ;D blev även en tur till elgigaten för dom skulle ha blu-ray filmer för 44 kr, men ikke dom va slut :( så vi åkte även till netonnet där jag hoppades på att dom skulle ha billiga blu-ray filmer, men näe d va samma orginal pris där som elgiganten, men blev ändå 2 nya filmer: "American history X" & "Corpse Bride"! american history x har jag redan sett en gång innan men d va måååånga år sen, så va tvungen att ha den och den andra vet jag inte riktigt vad d är - kan hända jag har sett den förr - men d misstaget har jag ju redan gjort med x antal filmer redan så en till gör ju inget haha sen har jag runt 25 filmer som är oöppnade & då såklart osedda :P haha
på väla blev d även ett linne från gina o 2 t-shirts från carlings ^^ mellandagsfynd ;P

ja näe nu ska jag fortsätta glo lite tv innan kudden ropar ^^ upp i tid imon å gå på stan med mamsi <3


Peace out suckers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0