Visa respekt!

min dator har varit på sjukhus därav noll uppdatering! wööhööö
datorn är fortfarande lite sjuk men aja..
de senaste 2 veckorna har jag bara jobbat, jobbat, jobbat.. Så har ändå inte haft nå spännande att berätta.. Men idag har jag varit ledig och ska vara det enda tills på fredag :D sweet! så idag har jag plockat lite o sånt här hemma och efter detta inlägget ska jag ta tag i helvetesdisken som  nog kommer att ta en timme att bli av med -,- SUCK! aja mitt eget fel ju så bara att gilla läget tror jag :P

Fick precis ett samtal från ett städföretag som kommer ut å städar soffa, säng lr matta gratis.. Och de är nu 3e gången dom ringer för folk lämnar ut mitt nr! Får jag reda på att nån mer lämnar ut mitt nummer kommer dom få veta att dom lever! Blir så jävla förbannad! Dom som behöver ha mitt nummer har de och ska inte ge de vidare utan mitt godkännande! ok? Jag lämnar aldrig ut nåns nummer om jag inte vet i förväg att de är ok! Visa respekt!

sitter o smuttar på lite smultronvin nu - men måste pallra ut mig i köket o ta tag i helvetesdisken innan den överrumplar mig! waaahhhaaaaa
Men när disken är klar blir det kött o potatis ^^ mumma!


Vinet jag dricker just nu och en sleden camilla!
Näe disken var de ja!

pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0