rälig!

uscha ja! uppe innan tuppen idag igen - jej jag studsar av glädje -_- Sitter på jobb nu iaf och ska väl käka lite frulle tänkte jag! Men iaf jag måste ta upp en sak:
Idag när jag satt på tåget till hbg så sätter d sig en man mitt emot mig - runt 35 o förlovad! Men iaf han börjar lixom råtugga på varenda nagel han har samtidigt som han läser tidningen.. Asså jag säger bara usch d är så räligt! Lixom en vuxen man borde ju ha lärt sig av med de beteendet men tydligen ikke! Satt där och undra vad hans sambo tyckte om de? Fast han kanske inte får göra de hemma så ist måste han sätta sig och äckla sig framför nyvakna o lättirriterade mig! Tänkt på att de är mer bakterier under naglarna än i en toalettstol och jag kan ju inte tänka mig att han hellre hade slickat i den!
Näe usch  - skärpning allt räligt folk där ute! Det finns människor runt omkring som inte upskattar de äckliga ni gör!

Kan man säga åt nån att sluta tugga på naglarna för man tycker de är äckligt?? va påväg många gånger imorse - men man är väl för hövlig!

Aja näe bort från äckelheterna och ta och tänka på nå annat!


Ja tack! För annars kmr jag att frysa ihjäl på detta förbannade jobb!

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0