Genomfrusen!


De här är inte ok! Min arbetsplats är inomhus - men byggnaden är så pass gammal att d inte finns nån isolering nånstans. Så här sitter jag inomhus fullt påklädd, jag har på mig:
*Långkalsonger
*Jobbebyxor
*Underställströja
*Linne
*Tjock fleece tröja
*Jobbetröja - långärmad
*Vinterjacka
*Mössa
*Skor - men ihopkorvade fötter för att få värme!
Och ja trots detta är d fortfarande kallt!!!


Dessa 2 element ska hålla mig varm..
De närmaste elementet funkar lite som de sjäv vill - vill man ha igång fläkten ordentligt ska man ha tur för annars bara skriker den HÖGT och då hör man inte när kunderna kommer så den kan man inte ha igång och de bortesta är helt nytt men d blir ju knappt varmt - jag kan hålla mina händer på de utan att de lixom gör "ont"!!

Suck jag blir så jävla trött - jag har jobbat här nu i x antal vintrar och de är samma sak varje gång - man fryser ihjäl och blir sjuk - men eftersom jag bara är timanställd så får jag inga pengar om jag sjukar mig så då måste man gå hit, i vilket skick man än är i..
Aa näe nu har jag ont i skuldran för jag är så påklädd och inte kan röra mig ordentligt!
Så med detta klagoinlägg säger jag bara:
Skit ner er!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Har du sökt något annat då? ;) Kanske dags om inte annat..

2010-12-02 @ 11:44:49
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0